فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

فصل اول :کلیات طرح

  • بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………….9
  • هدفهای تحقیق ……………………………………..…………………………………………………10
  • اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن……………………………………………………..10
  • سوالات و فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………..11
  • مدل تحقیق ………………………………………………………………………………………………….12
  • تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی ……………………………………………………..12
  • روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………..24
  • قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………..24
  • جامعه و حجم نمونه ……………………………………………………………………………………..24
  • محدودیت ها و مشکلات تحقیق ……………………………………………………………………

 

فصل دوم :مطالعات نظری

مقدمه

 

  • بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………………………..26
  • رنسانس مفهوم بازاریابی…………………………………………………………………………………27
  • خط مشی های بازاریابی مؤسسات خدماتی……………………………………………………….29
  • اصل اساسی توسعه روابط………………………………………………………………………………30
  • چهار کاربرد های بازاریابی رابطه مند………………………………………..……………………….

2-6     پارادایم بازاریابی رابطه مند…………………………………………………………………………….29

2-7     ابعاد فلسفه بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………..30

2-7-1  بعد تاکتیکی…………………………………………………………………………………………………34 

2-7-2  بعد استراتژیک…………………………………………………………………………………………….34 

2-7-3  بعد فلسفی………………………………………………………………………………………………..34 

2-8     تعریف مفهوم بازاریابی رابطه مند…………………………………………………………………….31

2-9     انواع بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………………..34

2-10    مزایای بازاریابی رابطه مند……………………………………………………………………………..35

2-10-1  منافع مشتریان…………………………………………………………………………………………….35

2-10-2  منافع شرکت ها………………………………………………………………………………………….35

 

 

2-11    پی بند های بازار یابی رابطه مند…………………………………………………………………..35

2-12    استراتژی بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………….38

2-13    اجرای بازاریابی رابطه مند از طریق مدیریت روابط با مشتری……………………………….40

2-14    عوامل ارتقای پیوستگی رابطه با مشتری……………………………………………………………41

2-14-1 پیوند های مالی……………………………………………………………………………………………41

2-14-2 پیوند های اجتماعی………………………………………………………………………………………41

2-14-3 پیوند های ساختاری……………………………………………………………………………………..42

2-15    نگاهی به مفهوم کیفیت………………………………………………………………………………….43

2-16    کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………….43

2-17    تعاریف کیفیت…………………………………………………………………………………………….44

2-18    مفهوم کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………45

2-19    اهمیت کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………..46

2-20    ویژگی های خدمات……………………………………………………………………………………..47

2-21    اجزای تشکیل دهنده کیفیت خدمات………………………………………………………………..48

2-22    تأثیر تکنولوژی بر ویژگی های خدمات……………………………………………………………51

2-23    سنجش کیفیت خدمات………………………………………………………………………………….51

2-23سروکوال…………………………………………………………………………………………………… 51

2-23-2 ابعاد و مؤلفه های مدل سروکوال……………………………………………………………………51

2-24    کیفت خدمات،رضایت و وفاداری…………………………………………………………………..52

2-25    مفهوم رابطه ……………………………………………………………………………………………….53

2-26    تعریف رابطه از دو نگرش……………………………………………………………………………..53

2-26-1 نگرش رفتاری…………………………………………………………………………………………………

2-26-2 نگرش روانشناختی………………………………………………………………………………………..

2-27    اهمیت رابطه………………………………………………………………………………………………..54

2-28    بهبود بخشیدن به فرایند ارتباطات……………………………………………………………………55

2-29    تعریف کیفیت رابطه……………………………………………………………………………………..56

2-30     چرخه حیات روابط……………………………………………………………………………………..56

2-31    ابعاد کیفیت رابطه ………………………………………………………………………………………..57

 

پایان نامه و مقاله

 

2-31-1-1 رضایت مشتری………………………………………………………………………………………..58

2-31-1-2 رضایت ارتباطی………………………………………………………………………………………59

2-31-1-3 رضایت پس از خرید……………………………………………………………………………….59

2-31-2 تعهد ارتباطی………………………………………………………………………………………………59

2-31-3 اعتماد………………………………………………………………………………………………………..60

2-32    وفاداری……………………………………………………………………………………………………..61

2-32-1 وفاداری مشتری…………………………………………………………………………………………..61

2-33    تعاریف وفاداری مشتری………………………………………………………………………………..62

2-34    مزایای وفاداری مشتری………………………………………………………………………………….63

2-35    انواع وفاداری………………………………………………………………………………………………63

2-36    اصول ایجاد وفاداری…………………………………………………………………………………….64

2-37    تبلیغات دهان به دهان……………………………………………………………………………………65

2-38    رابطه بازاریابی رابطه مند  و وفاداری مشتریان…………………………………………………..66

2-39    تعریف واژه بیمه…………………………………………………………………………………………..66

2-40    سیر تحول بیمه…………………………………………………………………………………………….66

2-40-1 تاریخچه بیمه در ایران………………………………………………………………………………….66

2-41     بازاریابی رابطه مند در صنعت بیمه…………………………………………………………………67

2-42    نگاهی به وضعیت بیمه های زندگی در ایران……………………………………………………..68

2-43    بیمه کارآفرین………………………………………………………………………………………………69

2-43-1 موضوع شرکت……………………………………………………………………………………………69

2-43-2 اهداف شرکت……………………………………………………………………………………………..69

2-43-3 تعهدات بیمه کارآفرین………………………………………………………………………………….70

2-44    چشم انداز آینده بازار بیمه های  زندگی ………………………………………………………….70

2-45    پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………….70

2-45-1 تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………………..70

2-45-2 تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………71

         

فصل سوم : روش شناسائی تحقیق (متدولوژی) 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………

  • روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………..
  • جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………….
  • حجم نمونه و روش اندازه گیری…………………………………………………………………………

3-3-1 حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………….

3-3-2 روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………

  • متغیر های مستقل و وابسته………………………………………………………………………………….
  • ابزار جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………………………….

3-5-1 پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..

  • تعیین روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………….
  • پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………..

    • آزمون کولموگروف اسمیرنوف………………………………………………………………………
    • ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر………………………………………………

3-8-3  مراحل مدل معادلات ساختاری……………………………………………………………………….

 

 

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل یافته های تحقیق  

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………

  • روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………

4-2     مراحل انجام آزمون آماری………………………………………………………………………………

4-2-1آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………….

4-2-1-1 آمار توصیفی جنسیت……………………………………………………………………………..

4-2-1-2 آمار توصیفی سن……………………………………………………………………………………

4-2-1-3 آمار توصیفی تحصیلات…………………………………………………………………………….

4-2-1-4 آمار توصیفی سابقه آشنایی……………………………………………………………………….

4-2-2 آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………..

2-2-2-1 آزمون کلموگروف اسمیرنوف…………………………………………………………………….

4-2-3 تحلیل عاملی تأییدی متغیر های پژوهش……………………………………………………………..

4-2-3-1 شاخص های نکویی برازش مدل…………………………………………………………………….

4-2-4 تحلیل عاملی تأییدی……………………………………………………………………………………..

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات   

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………

  • خلاصه پژوهش…………………………………………………………………………………………….
  • نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………….
  • پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………..

5-3-1 پیشنهادات حاصل تحقیق  ……………………………………………………………………………

5-3-2 پیشنهادات برای محققین بعدی …………………………………………………………………………

 

 

فهرست جدول ها

عنوان                                                                                                   صفحه

 

  • جدول تعاریف بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………34
  • جدول مقایسه بازاریابی تهاجمی و بازاریابی تدافعی……………………………………………35
  • جدول تأثیر افزایش 5% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال مشتری…………41

2-4     جدول تعاریف کیفیت خدمت…………………………………………………………………………46

2-5     جدول ابعاد کیفیت رابطه در مطالعات مختلف……………………………………………………59

2-6     جدول تأثیر افزایش 5% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال………………………68

  • جدول مقدار آلفای کرانباخ برای متغیر های پژوهش………………………………………………
  • جدول آزمون های مورد استفاده جهت آمار استنباطی ……………………………………………
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع جنسیت……………………………………………………..
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سنی…………………………………………………………
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع تحصیلات………………………………………………
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سابقه آشنایی…………………………………………….
  • جدول نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف…………………………………………………….
  • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت……………….
  • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت………………………………..
  • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه……………………………
  • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه………………………………
  • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و وفاداری……………………………..
  • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و وفاداری…………………………………….

4-13   اثر پیوند های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت، رابطه و وفاداری مشتری…….

4-14   جدول وضعیت شرکت بیمه کار آفرین در این تحقیق…………………………………….

4-15   جدول رتبه بندی بر اساس نتایج آزمون فریدمن………………………………………………

 

فهرست نمودارها

 

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

  • نمودار چرخه حیات روابط و سختی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده…………………58
  • نمودار سیر تکاملی وفاداری……………………………………………………………………………63
  • نمودار درصد سهم رشته های بیمه از حق بیمه تولیدی بازار بیمه کشور………………..70
  • نمودار توزیع جنسیت مربوط به پاسخ دهندگان………………………………………………………
  • نمودار توزیع مربوط به سن پاسخ دهندگان………………………………………………………..
  • نمودار توزیع مربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………
  • نمودار توزیع مربوط به سابقه آشنایی پاسخ دهندگان……………………………………………….

 

فهرست شکل ها

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

  • شکل تأثیر وجود آهنربا بر حوزه های مغناطیسی جسم مغناطیسی…………………………28
  • شکل بازاریابی در صنایع خدماتی…………………………………………………………..…….29
  • شکل عوامل مؤثر بر ضرورت توسعه روابط با مشتری……………………………………..31
  • شکل تفاوت بازاریابی رابطه مند و معامله ای…………………………………………………….
  • شکل تغییر تدریجی در پارادایم بازاریابی……………………………………………………….31
  • شکل ضرورت توجه به کیفیت خدمات…………………………………………………………..51
  • انواع وفاداری…………………………………………………………………………………………….65
  • شکل تخمین استاندارد مدل اندازه گیری استفاده از تحلیل عاملی …………………………….
  • شکل معناداری مدل اندازه گیری با بهره گرفتن از تحلیل عاملی ………………………………

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...