پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر |
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ———– 1
فصل اول کلیات تحقیق ————–– 2
1-1مقدمه ——— 3
1-2بیان مساله تحقیق — 4
1-3 ضرورت واهمیت تحقیق ———— 6
1-4 هدفهای اصلی پژوهش ————- 8
1-5- پرسشهای پژوهش —————- 8
1-6 روش تجزیه وتحلیل داده ها ———- 8
1-7 شیوه گرد اوری داده ها ————– 10
1-8 قلمرو پژوهش — 10
1-9- روش نمونه گیری ————— 10
1-10 موانع ومحدودیت های تحقیق ——– 11
1-11 تعریف واژگان واصطلاحات تخصصی — 11
1-12 مراحل پژوهش — 12
فصل دوم ادبیات تحقیق ————— 13
2-1مقدمه ———- 14
2-2-فرایند تصمیم گیری وانتخاب مشتری —- 15
2-2-1شناخت نیازمشتری ————— 16
2-2-2جستجوی اطلاعات ————— 16
2-2-3 ارزیابی مشتری از خدمت دهندگان — 16
2-2-4 تصمیم خرید کالا یا خدمت ——— 16
2-2-5 ارزیابی پس ازخرید ————– 17
2-3 ارزش مشتری —– 18
2-3-1تعریف ارزش مشتری ————– 18
2- 3-2 ارزش از نگاه مشتری ————- 18
2-3-3 مدیریت ارزش مشتری ————- 19
2-4- رضایت مشتری — 19
2-5 مفهوم بانکداری الکترونیک ———- 19
2-6 تعریف رضایت الکترونیک ———– 20
2-7- مروری بر کاربرد نظریه فازی ——— 20
2-7-1 تاریخچه منطق فازی ————— 21
2-7-2 مفهوم منطق فازی —————- 22
2-7-3 مجموعه های فازی ————— 23
2-7-3-1 تابع عضویت — 24
2-7-4 سیستم های فازی –25
2-7-5 متغیر کلامی —–25
2-7-6 اعدادفازی مثلثی – 25
2-8 فرایند تحلیل سلسله مراتبی ———— 26
2-8-1 گامهای رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی تصمیم بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——— 27
2-8-2 تصمیم گیری گروهی ————– 28
2-9 مبانی نظری —— 28
2-9-1 اهمیت رضایت مشتری ومفهوم ان درفضای الکترونیک بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 30
2-10 پیشینه تحقیق —— 29
2-10-1 مروری برادبیات داخلی ———— 30
2-10-2 مروری برادبیات خارجی ———— 33
فصل سوم روش شناسی تحقیق —————37
3-1- مقدمه ———— 38
3-2 روش تحقیق ——– 38
3-3 جامعه اماری ——- 38
3-4- نمونه اماری ——– 39
3-5- روش گرد اوری اطلاعات ————– 39
3-6- تعیین روایی (اعتبار)پرسشنامه ———– 39
3-7- پایایی (اعتماد پذیری )پرسشنامه ——— 39
3-8 – مراحل انجام پژوهش —————- 40
3-9 -تشریح مراحل انجام پژوهش ————41
3-9-1 شناسایی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه — 41
3-9-2 تشکیل درخت سلسله مراتبی ———– 41
3-9-3 تعریف اعداد فازی مثلثی ————– 42
3-9-4 انجام مقایسات زوجی ————— 44
3-9-5 تشکیل ماتریس قضاوت ————— 44
3-9-6-محاسبه اوزان اولیه از طریق ماتریس قضاوت بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— 45
3-9-7 گامهای روش تجزیه وتحلیل گسترش چانگ بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— 45
3-10 خلاصه ای از مراحل تحقیق سلسله مراتبی فازی بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–47
فصل چهارم تجزیه وتحلیل داده ها ————-48
4 -1 مقدمه ————49
4-2 اشاره به خلاصه یافته های تحقیق ———-49
4-3 یافته های بستر شناسی تحقیق ————49
4-4- یافته های اصلی پژوهش ————–50
4-4-1 سنجش پایایی —- 50
4-4-2 سنجش روایی —- 50
4-4-3 پایگاه داده عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان ازخدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه –50
4-4-4 ترسیم درخت سلسله مراتبی ———-51
4-4-5 ایجاد ماتریس مقایسات زوجی ——–51
4-4-6 تشکیل ماتریس قضاوت ————-52
4-4-7 محاسبه اوزان فازی اولیه با بهره گرفتن از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ——53
4-4-8 محاسبه اولویت عوامل ————–55
4-4-9 ترسیم مدل عملیاتی -55
4-4-10 ترسیم نمودارراداری برای عوامل —— 56
فصل پنجم نتیجه گیری وپیشنهادها ———- 57
5-1- مقدمه ———– 58
5-2 -پاسخگویی به سوالهای تحقیق ———- 58
5-3- موانع ومحدودیتهای تحقیق ———— 61
5-4 بحث ونتیجه گیری — 62
پیشنهادهای پژوهشی —— 63
منابع -بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 65
پیوست ————– 70
چکیده انگلیسی ——— 78
عنوان انگلیسی ——— 79
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1 شاخص ها موثر دربانکداری الکترونیک بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–—– 36
جدول 3-1 عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان ازخدمات الکترونیکی بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد 41
جدول 3-2اعدادفازی مثلثی مربوط به هریک از متغیرهای زبانی بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 43
جدول 4-1توزیع فراوانی منابع ———– 49
جدول 4-2 توزیع فراوانی پاسخگویان —— 50
جدول 4-3 عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی ————– 51
جدول 4-4ماتریس مقایسات زوجی بین شاخص ها نسبت به هدف توسط متخصص اول – 52
جدول 4-5تا4-13ماتریس مقایسات زوجی بین شاخص ها پیوست 1
جدول 4-14ماتریس قضاوت شاخص ها نسبت به هدف بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 52
جدول 4-15جمع اعداد فازی هر سطر ماتریس قضاوت بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 53
جدول 4-16جمع تمام اعداد فازی ماتریس قضاوت بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——— 53
جدول 4-17 ارزش ها مربوط به هر سطر ماتریس قضاوت بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- 53
جدول 4-18 درجه بزرگی ها را نسبت به ها بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 54
جدول 4-19 اوزان نابهنجار و بهنجار—– 54
جدول 4-20اولویت بندی عوامل ——– 55
جدول 5-1 میزان اهمیت عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی — 60
جدول 5-2 اولویت بندی عوامل ——- 61
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 1-1مراحل انجام پژوهش ————–12
شکل 2-1فرایند خرید یک مشتری ————15
شکل2-2 مدلی از فرایند پس از اکتساب در مصرف کننده بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——— 17
شکل 2-3 ارتباط بین پیچیدگی یک سیستم ودقت مدل بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————-21
شكل 2- 4 وضعیت تعلق عنصر aبه مجموعه كلاسیک Aبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 23
شكل 2-5 وضعیت تعلق عناصر a و b وcبه مجموعه فازیÃ بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——– 24
شکل 2-6 عدد فازی مثلثی —————- 26
شکل 3-1 مراحل انجام تحقیق ———— – 40
شکل 3-2 مدل مفهومی پژوهش ———— 42
شکل 3-3 مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی – 47
شکل 4-1 درخت سلسله مراتبی —————- 51
شکل 4-2 مدل عملیاتی — 55
شکل 4-3 نمودار راداری عوامل ———— 56
شکل 5-1 مدل عملیاتی – 60
چکیده
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن پدیده ای به نام تجارت الکترونیک گردید. فرایندی که کلیه محصولات از طریق شبکه های ارتباطی رایانه ای، مخابراتی و یا هر دو خرید و فروش می شود با توسعه سیستم های الکترونیکی فاصله جغرافیایی معنای خود را از دست داده و منجر به افزایش رقابت بین شرکت ها و مؤسسات از جمله بانک ها گردیده است. با توجه به گرایش استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد آن و حضور بانك، جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانكداری الكترونیک را به عنوان بخش تفكیک ناپذیر تجارت الكترونیک و دارای نقش اساسی در اجرای آن نموده است و از طرف دیگر تحقیقات انجام شده نشان میدهد كه رضایت مشتری بر روی حفظ مشتریان و در نتیجه بر سودآوری و موفقیت سازمانها در عرصه رقابت تأثیرگذار است. لذا در این تحقیق کاربردی – توصیفی تلاش شده است با بهره گیری از نظرات مشتریان خدمات الکترونیکی بانک رفاه شهرستان بوشهر شاخص های مناسب از میان فهرست نسبتاً جامع استخراج شده از ادبیات مرتبط موجود، انتخاب گردد. در ارزیابی و رتبه بندی شاخص های هشتگانه از تکنیک فرایند
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-10-01] [ 01:46:00 ق.ظ ]
|