عنوان صفحه
چکیده فارسی ……………………………………………………………………………………………………………………………. 1
فصل اول – کلیات تحقیق
1-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………. 3
1-2) بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………… 3
1-3) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ………………………………………………………………………………………… 6
1-4) اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………. 7
1-4-1) هدف اصلی …………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-4-2) اهداف فرعی ………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-5) مدل مفهومی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………. 7
1-6) فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………………………………………. 8
1-6-1) فرضیه اصلی …………………………………………………………………………………………………………………. 8
1-6-2) فرضیه های فرعی ………………………………………………………………………………………………………….. 8
1-7) قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………….. 9
1-7-1) قلمرو زمانی ………………………………………………………………………………………………………………….. 9
1-7-2) قلمرو مکانی ………………………………………………………………………………………………………………… 9
1-7-3) قلمرو موضوعی ……………………………………………………………………………………………………………. 9
1-8) تعاریف واژه ها و اصطلاحات ………………………………………………………………………………………… 10
1-8-1) تعریف واژه های کلیدی ……………………………………………………………………………………………….. 10
1-8-2) تعریف متغیرهای عملیاتی ……………………………………………………………………………………………… 10
1-9) جمع بندی فصل ………………………………………………………………………………………………………………. 11
فصل دوم- ادبیات و پیشینه پژوهش
بخش اول- ادبیات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………….. 13
2-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………… 13
2-2)توانمندسازی …………………………………………………………………………………………………………………….. 13
2-3) توانمندسازی کارکنان ……………………………………………………………………………………………………….. 14
2-4) تاریخچه توانمندسازی ……………………………………………………………………………………………………… 16
2-5) دلایل توانمندسازی ………………………………………………………………………………………………………….. 17
2-6) رویکردهای توانمندسازی ………………………………………………………………………………………………….. 18
2-6-1) رویکرد مکانیکی ………………………………………………………………………………………………………….. 18
2-6-2) رویکرد ارگانیکی …………………………………………………………………………………………………………. 19
2-7) دیدگاه های توانمندسازی ………………………………………………………………………………………………….. 20
2-7-1) دیدگاه عقلایی …………………………………………………………………………………………………………….. 20
2-7-2) دیدگاه انگیزشی …………………………………………………………………………………………………………… 21
2-7-3) دیدگاه فوق انگیزشی ……………………………………………………………………………………………………. 21
2-8) مدل های توانمندسازی …………………………………………………………………………………………………….. 22
2-8-1) مدل هایی که بر ویژگی های عام توانمندسازی تاکید دارند ……………………………………………….. 22
2-8-2) مدل های اقتضایی ………………………………………………………………………………………………………… 26
2-9) رویکرد ساختاری به توانمندسازی ……………………………………………………………………………………… 29
2-10) رویکرد روانشناختی به توانمندسازی ………………………………………………………………………………… 29
2-11) ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی در سازمان ها ……………………………………………………………. 31

مقالات و پایان نامه ارشد

 

2-12) مزایای توانمندسازی نیروی انسانی …………………………………………………………………………………… 31
2-13) رفتار شهروندی سازمانی ………………………………………………………………………………………………… 33
2-14) مفهوم رفتار شهروندی سازمانی ……………………………………………………………………………………….. 33
2-14-1) تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی ……………………………………………………………………………….. 34
2-15) انواع رفتارهای شهروندی سازمانی …………………………………………………………………………………… 36
2-16) مدل های رفتار شهروندی سازمانی …………………………………………………………………………………… 38
2-16-1) مدل رفتارهای شهروندی گراهام ………………………………………………………………………………….. 39
2-16-2) مدل رفتارهای شهروندی پادساکف ………………………………………………………………………………. 39
2-17) سرمایه فكری و مدیریت آن ……………………………………………………………………………………………. 41
2-18) انواع طبقه بندی های سرمایه فكری ………………………………………………………………………………….. 42
2-19) سنجش سرمایه های فكری ……………………………………………………………………………………………… 46
2-20) ﺗﻌﺎرﯾﻒ اراﺋﻪ ﺷﺪه از ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی‬‬‬‬‬‬‬ …………………………………………………………………………………… 47
2-21) ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﺪﻟﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی‬‬‬‬‬‬‬ ……………………………………………………………………………….. 48
2-22) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﻫﺎی اراﺋﻪ ﺷﺪه‬‬‬‬‬‬‬ ……………………………………………………………….. 54
2-22-1) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل ادوﯾﻨﺴﻮن و ﻣﺎﻟﻮن‬‬‬‬‬‬‬ ……………………………………………………….. 54
2-22-2) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل ﺑﺮوﮐﯿﻨﮓ‬‬‬‬‬‬‬ …………………………………………………………………….. 55
2-22-3) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل روس و ﻫﻤﮑﺎران‬‬‬‬‬‬‬ ………………………………………………………… 55
2-22-4) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل اﺳﺘﯿﻮارت‬‬‬‬‬‬‬ …………………………………………………………………… 56
2-22-5) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل ﺳﺎﻟﯿﻮان‬‬‬‬‬‬‬ ………………………………………………………………………. 57
2-22-6) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﺑﻮﻧﻔﺮر‬‬‬‬‬‬‬ …………………………………………………………………….. 57
2-22-7) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﺑﻨﺘﯿﺲ‬‬‬‬‬‬‬ …………………………………………………………………….. 58
2-22-8) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل ﻫﺎﻧﺲ و ﻻواﻧﺪال‬‬‬‬‬‬‬ …………………………………………………………. 58
2-22-9) اﺑﻌﺎد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮی ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل ﻟﯿﻦ‬‬‬‬‬‬‬ ……………………………………………………………………………. 59
2-23) ﻣﺪل ﻫﺎی اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی و ﮔﺰارش دﻫﯽ ﺳﺮﻣﺎﺑﻪ ﻓﮑﺮی‬‬‬‬‬‬‬ …………………………………….. 61
2-24) رابطه میان متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………………………… 63
بخش دوم- پیشینه تجربی تحقیق ……………………………………………………………………………………………….. 64
2-25) مطالعه تجربی انجام گرفته در داخل کشور ………………………………………………………………………… 64
2-26) مطالعه تجربی انجام گرفته در خارج کشور ………………………………………………………………………… 65
2-27) جمع بندی و خلاصه فصل دوم ……………………………………………………………………………………….. 66
فصل سوم- متدولوژی پژوهش
3-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………… 68
3-2) نوع تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………. 68
3-3) جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………… 69
3-3-1) روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………….. 69
3-4) روش ها و ابزار جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………….. 70
3-5) روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………… 71
3-6) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………………………………………………………………….. 72
3-7) جمع بندی فصل سوم ………………………………………………………………………………………………………. 73
فصل چهارم- تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی …………………………………………………………………………………… 75
4-2) آزمون کولموگروف- اسمیرنوف: بررسی تست نرمال بودن متغیرها ………………………………………… 81
4-3) بررسی فرضیه های اصلی پژوهش ……………………………………………………………………………………… 82
4-4) بررسی فرضیه های فرعی پژوهش …………………………………………………………………………………….. 83
فصل پنجم- بحث، نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) جمع بندی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………….. 90
5-2) یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………. 90
5-3) جمع بندی و تفسیر یافته های پژوهش ………………………………………………………………………………. 92
5-4) محدودیت های پژوهش …………………………………………………………………………………………………… 93
5-4-1) محدودیت های در قلمرو پژوهش ………………………………………………………………………………… 93
5-4-2) محدودیت های اجرایی پژوهش …………………………………………………………………………………….. 93
5-5) پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر تجارب پژوهش …………………………………………………………………….. 93
5-6) پیشنهادها پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………. 94
منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………………………………………………………. 99

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...