کلید واژه ها: بالندگی اعضای هیأت علمی ، موانع بالندگی ، برنامه های بالندگی، مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی

فهرست:
عنوان مطالب                                                                                                              صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1. مقدمه    2
1-2. بیان مسأله    4
1-3. اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    6
1-4. اهداف تحقیق    8
1-5. سؤالات تحقیق    9
1-6. نوع تحقیق    9
1-7. قلمرو تحقیق    10
1-8. جامعه، نمونه و روش نمونه گیری    10
1-9. روش گردآوری داده ها    11
1-10. تعاریف مفهومی و عملیاتی    11
1-11. چارچوب کلی پژوهش    14
فصل دوم:مروری بر پیشینه
2-1. مقدمه    16
2-2. امکان سنجی    17
2-3. تاریخچه بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه ها    19
2-4. تاریخچه مراکز بالندگی در ایران    23
2-5. راهبرد های بالندگی اعضای هیأت علمی    24
2-5-1. راهبردهای بالندگی از دیدگاه سنترا (1978) و نلسون (1985)    24
2-5-2. راهبردهای بالندگی از دیدگاه اسکات    27
2-5-3. راهبردهای بالندگی از دیدگاه مک کفری    28
2-5-4. راهبردهای بالندگی از دیدگاه پورکریمی    29
2-6. موانع بالندگی اعضای هیأت علمی    31
2-7. نظریه آموزش بزرگسالان برای هدایت برنامه های بالندگی هیأت علمی    34
2-8. نقش اعضای هیأت علمی در دانشگاه ها    35
2-9. بالندگی اعضای هیأت علمی    37
2-9-1. عوامل مؤثر در رشد کیفیت علمی اعضای هیأت علمی    42
2-10-1. مدل گاف    44
2-10-2. مدل برگ کوئیست و فیلیپس    44
2-10-3. مدل سنترا    45
2-10-4. مدل کاتز و هنری    46
2-10-5. مدل تویکانگ    47
2-10-6. مدل فتحیه    48
2-10-7. مدل لاور و کینگ    49
2-10-8. مدل استنلی    51
2-10-9. مدل شبکه بهسازی سازمانی و حرفه ای در آموزش عالی    52
2-11. مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی    52

مقالات و پایان نامه ارشد

 

2-11-1. اصول مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی    53
2-11-2. منابع انسانی مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی    54
2-11-3. وظایف مهم مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی    55
2-11-4. فعالیت های مهم مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی    55
2-11-5. ویژگی های متخصصین بالندگی اعضای هیأت علمی    56
2-11-6. عوامل مؤثر در موفقیت یک مرکز بالندگی اعضای هیأت علمی    56
2-11-7. مشکلات خاص مراکز بالندگی اعضای هیأت علمی    57
2-12. فعالیت های مراکز بالندگی هیأت علمی در برخی دانشگاه های دنیا    57
2-13. پژوهش های داخلی    59
2-14. پژوهش های خارجی    67
2-15. جمع بندی    71
2-16. چارچوب نظری پژوهش    73

فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1. مقدمه    75
3-2. روش پژوهش    76
3-3. جامعه آماری    76
3-4. نمونه و روش نمونه گیری    76
3-5. روش و ابزار گردآوری داده ها    77
3-6. روایی و پایایی ابزار    83
3-7. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    84
3-8. جمع بندی    87
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1. مقدمه    87
4-2. توصیف داده های مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی نمونه ها    88
4-2-1. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک جنسیت    88
4-2-2. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک رشته تحصیلی    89
4-2-3. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک درجه علمی    89
4-2-4. وضعیت اعضای هیأت علمی نمونه به تفکیک سابقه تدریس    90
4-3. بررسی ماتریس همبستگی مناسب    91
4-4. بررسی تحلیل عاملی تاییدی مدل پژوهش    92
4-4-1. تحلیل عاملی تاییدی الزامات و عوامل تسهیل کننده استقرار مرکز بالندگی    93
4-4-2. تحلیل عاملی تاییدی موانع استقرار مرکز بالندگی    94
4-4-3. تحلیل عاملی تاییدی ابعاد بالندگی استقرار مرکز بالندگی    96
4-5. تحلیل استنباطی سؤال های پژوهش    99
4-5-1. تجزیه و تحلیل سؤال پژوهشی اول    100
4-5-1-1. عملکرد دانشگاه در وضعیت موجود    100
4-5-2. تجزیه و تحلیل سؤال پژوهشی دوم    105
4-5-2-1. عملکرد دانشگاه در وضعیت موجود    106
4-5-2-2. میزان اهمیت گویه های سوال دوم در بالندگی اعضای هیأت علمی    108
4-5-3. تجزیه و تحلیل سؤال پژوهشی سوم    110
4-5-3-1. برنامه های بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم در بعد سازمانی شامل چه مواردی است؟    110
4-5-3-2. برنامه های بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم در بعد آموزشی شامل چه مواردی است؟    115
4-5-3-3. برنامه های بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم در بعد حرفه ای شامل چه مواردی است؟    119
4-5-3-4. برنامه های بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه قم در بعد فردی شامل چه مواردی است؟    125
4-6. جمع بندی    130
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1. مقدمه    132
5-2. خلاصه نتایج    133
5-2-1. خلاصه نتایج حاصل از توصیف اطلاعات جمعیت شناختی نمونه پژوهش    133
5-2-2. خلاصه نتایج و تحلیل سؤالات پژوهش    133
5-3. بحث و نتیجه گیری    142
5-4. پیشنهادات کاربردی    144
5-5. پیشنهادات پژوهشی    147
5-6. محدودیت های پژوهش    148
فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………….150

پیوست
پرسشنامه پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..161

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...