پایان نامه : تحلیل مفهوم آزادی در کتب درسی مقطع دبیرستان |
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
چکیده فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..ز
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………….ی |
فصل اول- کلیات |
1-1. بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2 |
1-2. اهمیت و ضرورت پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………….. 4 |
1-3. اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 5 |
1- 4. سؤالات پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 5 |
فصل دوم – مبانی نظری
2-1. پیشینه ی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 7 2-1-1. آثار جهانی…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 7 2-1-2. آثار داخلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 9 2-1-3. جمع بندی…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 16 2-2-1. نظریه ی گفتمان…………………………………………………………………………………………………………………………………… 18 2-2-2. نظریه ی گفتمان لاکلا و موفه………………………………………………………………………………………………………………… 19 2-3. سیر آزادی با تاکید بر نظریه ی برلین………………………………………………………………………………………………………….. 24 2-4. آزادی در گفتمان غرب…………………………………………………………………………………………………………………………….. 29 2-5. نگاهی اجمالی به آزادی از مشروطه تا انقلاب اسلامی………………………………………………………………………………….. 30
2-6. آزادی در گفتمان اسلام سیاسی…………………………………………………………………………………………………………………. 32 2-7. چهارچوب نظری……………………………………………………………………………………………………………………………………. 36
|
فصل سوم – روش شناسی پژوهش |
3-1. جامعه آماری و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………. 41
3-2. نظریه ی گفتمان انتقادی فرکلاف…………………………………………………………………………………………………………… 43 |
فصل چهارم – یافته های پژوهش 4-1. تحلیل کتب درسی……………………………………………………………………………………………………………………………… 50 4-2. تحلیل مصاحبه…………………………………………………………………………………………………………………………………… 86
|
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
5-1. نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………. 111 5-2. بحث…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 113 |
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-10-01] [ 03:06:00 ب.ظ ]
|